Re: Firefox i el DIN-A4

A Dimarts 24 Octubre 2006 18:53, Benjamí Villoslada va escriure:
> Algú sap com fer que el Firefox recordi que uso DIN-A4 i no Letter a l'hora
> d'imprimir?  Sempre haig de canviar-ho :(

Hola,
Has de posar "about:config" a la bara d'adreces. T'apareixerà la configuració.
Si filtres per print de seguida trobaràs el que t'interessa. En el meu cas he
hagut de canviar:
print.printer_CUPS/Samsung_ML_2010.print_paper_name A4
Dependrà de la impressora que tinguis configurada.