Problemes en arrencar el hald

Companys,

Fa uns dies vaig actualitzar el sistema i el servidor hal va deixar de
funcionar retornant com a valor l'1 a l'arrencada. He estat investigant
perquè primer pensava que es tractava d'un error de maquinari pero
després vaig comprovar que el mount funcionava i es veu que els qui
feien servir la versió inestable ja fèia temps que tenien el mateix
problema. He buscat una mica per google i encara no he conseguit passar
de la descripció del problema que tants i tants usuaris han deixat en
els fòrums.

Algú sap la manera d'arreglar el problema ?

Gràcies

David