Re: més Drupal

Jaume Sabater wrote:

Aquest Jaume Sabater no sóc jo!

Certament, sóm dos els Jaume Sabaters que ens dediquem a aquest món, com a mínim... Ja m'havia passat algun cop lo de cercar una resposta al google i trobar que en Jaume Sabater em respon... És una sensació forta, lo primer que penses és en l'alzeimer. M'havia emocionat sentint en Lluís Gras dient-me que m'estima, però crec que estima l'altre Jaume Sabater... Bé, no em posaré gelós.

Desconec si és familiar meu, que podria ser, doncs el meu pare Pep Sabater procedeix de Mallorca (d'on sembla ser l'altre Jaume Sabater), i de cosins no li'n falten!

Celebro tenir un tocaio tan estimat!

:-)

Je, je, ja m'havia percatat jo també de que sortia un altre Jaume Sabater per Google relacionat amb s'administració de sistemes, emperò no sabia que fos debianita també :-P

El Tuesday 03 October 2006 22:12, Lluís Gras va escriure:
Això del dns amb vistes fa temps que ho tinc funcionant tant a casa com a
l'escola i funciona de conya, gràcies a l'article d'en Jaume Sabater a
linuxsilo.net i també el del Postfix. T'estimo jaume ;-)

Tenc tres articles més que publicaré d'aquí poc. Un de Xen, un d'Open-Xchange i un altre de Postfix + MySQL. Estic pendent de que surtin en paper per posar-los després a sa meva web, o sia que d'aquí uns mesos podreu tenir un servidor amb Postfix encara més potent i flexible ;-)

--
Jaume Sabater
http://linuxsilo.net/

"Ubi sapientas ibi libertas"