Re: pàgina inici apache i drupal

Hola,

Primer que res, et recomano que et baixis el drupal de la seva web (drupal.org), perque el de sarge potser s'ha quedat antic....

El descomprimeixes on vulguis (ja podras a /var/www) o si es en un altre lloc (per exemple al teu home), has de crear-te virtualhostings:

A l'apache.conf, sota de tot i per exemple:

<VirtualHost *>
    ServerAdmin andreu@eines.info
    DocumentRoot /var/www/delhi
    ServerName delhi.homedns.org
</VirtualHost>

Acceptarà petitcions des de delhi.homedns.org i anirà a /var/www/delhi/...

Sort!