altes usuari a drupal

Hola
Estic intentant configurar drupal (primers intents, no tinc massa idea
de com funciona), i em trobo amb problemes que no sé resoldre, ni he
trobat solució per internet.
Resulta que al donar d'alta un usuari, es demana una direcció de
e-mail per enviar la contrasenya. Com es fa això? vull dir, com envia
drupal aquesta contrasenya? Perquè a mi no em funciona. Hi ha un mòdul
"servidor de correu" per drupal? Utilitza el servidor de correu local
o qualsevol de remot? si és així, com puc dir-li que utilitzi el meu
servidor de correu, o qualsevol altre? No trobo res semblant en les
opcions de configuració... Vaig crear-me un usuari per mi, donant la
meva adreça a gmail, però allà no rebo res. A l'adreça que vaig donar
com administrador, tampoc rebo res.

Bé, ni tant sols sé si té sentit el que demano, soc molt novell amb
aquesta eina, i en la "ajuda" no explica res sobre això. El Drupal és
el que ve amb Sarge (4.5.x, si no vaig errat)

RPB