[OT] ATI o NVIDIA ?

Disculpeu l'OT, ja sé que és un tema recurrent però m'agradaria
demanar-vos la vostra opinió al respecte.

En breu vull actualitzar la tarja gràfica per alguna de més potent abans
no desaparegui del tot el bus AGP del mercat. Actualment tinc una ATI
RADEON 9600 SE i l'utilitzo en una ubuntu amb els drivers propietaris
d'ATI. La veritat és que és molt, molt, molt inestable però no sé si és
perque els drivers aquests són realment dolents o perque al ser una tarja
ja vella no està ben suportada amb els drivers nous d'ATI.

En fi, que he googlejat una mica sobre el tema i la gran majoria de gent
es decanta per una NVIDIA sota Linux, ara bé, uns quants ja apunten que
amb la nova fusió AMD-ATI és molt possible que ATI faci un canvi radical
en la seva política de drivers per a Linux.

La pregunta és si vosaltres m'aconsellarieu NVIDIA o ATI per a Linux,
sense entrar en quina tarja és millor a nivell de
prestacions/hardware/preu ??
I si creieu que amb la fusió AMD-ATI canviarà de política en breu i per
tant serà millor utilitzar una ATI??

Moltes gràcies.

Ivà.