Re: shell script

hola

gracies, ja funciona perfectament, per sortir he fet:

dcop kdesktop KDesktopIface logout

pero tinc un dubte, el dcop no deixarà de funcionar properament?
gracies

El 26/09/06, Lluís Gras <serni@serni.net> ha escrit:
> Hola
> he vist i provat diferentes maneres per arrencar un script al iniciar
> sessio, he optat pel ./kde/autostart i funciona sese problemas pero no hi
> ha
> manera que automaticament tanqui la sessio de les xwindow i apareguí la
> pantalla de tancar sistema reiniciar sessió etc..
>
> Algú sap com fer-ho, al principi del fil hi ha l'script que utilitzo
>
> gracies

Hola Víctor

Poser et servirà afegir una crida al dcop de l'estil de:

usuari@xarnoppix:~$ dcop kdesktop KDesktopIface logout

al final de l'script abans del exit 0

Vinga ...

--