problema amb libgphoto (USB?)

Hola a tothom i a veure si em podeu donar un cop de mà:

des del gener he estat utilitzant el gphoto2 per descarregar fotos de la meva càmera digital (Canon Powershot S2 IS) al PC. Des de fa molts pocs dies el sistema ha deixat de "trobar" la càmera i, per exemple en endollar-la el dmesg diu:

hub.c: new USB device 00:07.2-1, assigned address 4
usb.c: USB device 4 (vend/prod 0x4a9/0x30f0) is not claimed by any active driver.

tinc una testing que actualitzo pràcticament a diari (kernel 2.4.27-2-386)

He mirat a /var/log boot, messages, kern i no he sabut trobar res extrany...

Algú té una idea de cap a on puc mirar? Jo diria que ha estat alguna actualització dels darres 3 o 4 dies...

Moltes gràcies per endavant

Jordi

versions de gphoto (apt-show-versions):

libgphoto2-2/testing uptodate 2.2.1-2
gphoto2/testing uptodate 2.2.0-3
libgphoto2-port0/testing uptodate 2.2.1-2