Re: shell script

Hola,

La millor manera de fer aixo es no arrencar el kde. Pots posar aquest
scropt al .xsession de cada usuari o a un xsession general, i fer que quan
s'inicii la sessio s'executi aquest script (triant el tipus de sessio al
kdm). D'aquesta manera, al finalitzar el script es finalitza la sessio.
Jo he fet coses similars amb el gdm.

--
Salutacions / Regards
 Ferran Pegueroles Forcadell