shell script

Hola tothom,
Perdoneu com vaig enviar un missatge sense assumpte, no se si va arribar, el tornor a posar per si algú em pot ajudar

tinc aquest script per que automaticament al arrencar una sesio de kde es dispari el rdesktop
i l'usuari només pugui treballar amb l'aplicació que hi ha al terminal server el que vull es que al tancar  el rdesktop es tanqui també la sesio de kde, i no trobo com fer-ho
tinc aixó

#! /bin/bash
kdialog --title "inextrama" --passivepopup \
"Connectant a INEXTRAMA" 1

#kdialog --title "HOLA" --inputbox "Introdueix la teva edat" > /tmp/inputedat.txt
rdesktop -g 1024x768 -a 24 -u inxuser -p inx  192.168.0.195 -s "D:\\INX Gestion\\INX_RAD.exe" -f
SI=$?
if [ "$SI" -ne 0 ]
then
  kdialog --title "inextrama" --msgbox "No s'ha connectat a INEXTRAMA.\n contactar amb l'administrador"
fi

ppid=$(ps -f|awk '{print $2,$3}'|grep ^$$|cut -d' ' -f2)
kill -KILL $ppid

#logout
exit 0

el kill potser es una mica bruto no? i nomes desapareix l'escriptori no tanca la sessio de les x
el logout no va

un altre cosa, on és millor posar l'script perque s'inici al acabar d'arrencar l'escriptori?

gracies

--
Víctor  Domènech
Goya 11 1r 2a