Re: Altes d'usuaris

Leopold Palomo-Avellaneda wrote:
> Hola,
>
> porto una bona estona buscant una eina que em permeti donar d'alta 70 usuaris
> (un munt) en una màquina Debian amb un passwd per defecte perquè després es
> canviï.
>
> Algú em podria il·luminar i dir-me com punyetes es fa això de forma
> mitjanament automàtica?
>
> Gràcies,
>
> Leo
>
> pd. evidentment que tinc un fitxer amb les dades que calguin

Leo,

Has provat amb newusers ? Jo el tinc ubicat /usr/sbin/newusers... i pots
fer man newusers...

El fitxer ha de tenir el mateix format que l'/etc/passwd.

Avantatge: no cal que introdueixis el password encriptat, ho ha
automàticament.

Inconvenient: encara no sé com ho puc fer per copiar en els nous
directoris dels usuaris el contingut de l'/etc/skel

Salutacions,

David