Re: Altes d'usuaris

> Hola,
>
> porto una bona estona buscant una eina que em permeti donar d'alta 70
> usuaris
> (un munt) en una màquina Debian amb un passwd per defecte perquè després
> es
> canviï.
>
> Algú em podria il·luminar i dir-me com punyetes es fa això de forma
> mitjanament automàtica?
>
> Gràcies,
>
> Leo
>
> pd. evidentment que tinc un fitxer amb les dades que calguin

Fa uns anys se'm va girar la mandarina i vaig donar d'alta als 770 alumnes
de l'escola mes la cinquantena de profes, ho vaig fer amb un script en php
que llegia d'una base de dades ( tot molt barroer ) i donava d'alta als
usuaris dins d'un chroot, també els donava d'alta com a usuaris samba i
finalment els creava una bustia imap. Com era d'esperar els alumnes en
varen fer un us més aviat mínim i els profes ínfim.

Demà miraré de recuperar-lo i te'l faré arribar per si et serveix d'alguna
cosa.