Re: Usuaris de Samba

Hola, jo tampoc no en sé molt de Samba. L'única vegada que he creat un
"servidoret de fitxers" com el que tu dius, em va ser de molta ajuda
el webmin-samba. Aqui hi tens un exemple dels codis que em va generar.

[user1]
	read list = user1, user2
	writeable = yes
	valid users = user1
	invalid users = user3, user4
	path = /XXXXX

Poster en el teu cas (100 usuaris) no és aplicable una solució així,
ja que ho has d'escriure usuari per usuari.

Veig que en alguns llocs em va posar la directiva
"invalid users" i en d'altres no, o sigui que potser no cal. En aquest
potser no et seria tant incòmode, no?

Salut!!!
Marc///
El 19/09/06, Lluís Gras <serni@serni.net> ha escrit:
Acabo de provar-ho a casa amb la versió 3.0.23c-1 ( role PDC ) i
efectivament si empro el ioslave del smb tal que:

smb://usuari1@server/usuari0

Em demana la clau samba de usuari1 i puc visualitzar el contingut del home
de usuari0 però no puc ni manipular ni crear fitxers/directoris.

La veritat és que gràcia més aviat poca :(