RT2500 i Linux

Hola de nou,

Al final no me'n vaig sortir donant soport a Debian per la Dlink DWL520+... i això que amb ubuntu va de perles. En fi.

El servidor continua amb la Ralink RT2500, veig que han alliberat un driver nou... el vaig compilar i funciona, però el resultat és el mateix: cobertura baixíssima. Això sí, la nova versió del driver sota Windows, cobertura del 90%. Amb Linux: de 30% a 60%, no més.

Però flipo amb una cosa: Monitorejant amb el wavemon, la senyal es queda al voltant del 30%. Però quan hi ha activitat a la xarxa... puja fins al 50%, després torna a baixar....

Mentre vagi no passa res, el problema vé quan sense motiu aparent, es queda al 0% durant una estona.

Fins ara,

Andreu Bassols i Alcón
Webmestre d'Eines: http://www.eines.info
Weblog personal: http://raims.eines.info