Re: internet de pujada lenta

Si el router és molt limitat i té poca memòria podria donar-se que tingués
problemes per enmagatzemar les taules nat, per lo que algunes de les entrades
de les taules podrien ser sobreescrites per noves entrades. És a dir, se
n'oblidaria de sessions obertes. No sé si és aquest el problema, només és una
hipòtesi.

El Sunday 17 September 2006 13:59, Pau Tallada Crespí va escriure:

--
:: Jaume Sabater

  argus.net TECNOLOGIA CREATIVA
  "creant en la web des de 1995"

  www.argus.net | tel: 932 92 41 00 | fax: 932 92 42 25 | info@argus.net
  Avgda. Marquès de Comillas, 13 (Poble Espanyol) | 08038 | Barcelona