Re: internet de pujada lenta

> Qui sap, potser els gnu/linux estan mal fets o potser assumeixen que
> els routers o pcs amb qui parlen estan més ben fets del que estan...
> Ni flors.

Bones,

Referent a aquesta sospita, fa temps vaig llegir que Microsoft emprava alguns
trucs «bruts» per accelerar la navegació amb el seu Internet Explorer.
No recordo exactament els detalls però em sembla que quan un Internet Explorer
es connectava a un servidor Web IIS (el de Microsoft), rebia certes
prioritats sobre la resta de clients.
Em penso recordar que el servidor li reservava una connexió dedicada, de
manera que per a cada nova petició (pàgina, imatge, full css, etc..) el
client només havia de reutilitzar la connexió inicial, d'aquesta manera no
feia falta fer tot el procés d'engegar una nova connexió per a cada petició.

Això ho vaig llegir fa temps (uns 2 anys crec) i potser amb la implantació del
protocol HTTP/1.1, on crec que les connexions permanents han esdevinguts les
predeterminades potser ja han invalidat aquests «trucs».

En tot cas, no m'estranyaria gens que jugués brut...

Pau Tallada.
--
| Pau Tallada Crespí                            Linux User : #345498 |