Re: La síndrome del clic tonto ...

Pel que tinc entés la Knoppix porta dos programes per recuperar disc:

TestDisk  - intenta recuperar particions

PhotoRec - es mira el disc , encara que el sistema de fitxers estigui malmés,
si encara no hi has escrit, i si veu coses que semblen fitxers d'alguns
formats coneguts mira de copiar-los a un altre disc (no només fotos).

jo em penso que són lliures, però no m'ho he mirat.

P.D. jo també he tingut un ensurt amb el disc del portàtil, i em pensava
que tenia còpies de tot, però no trobo la còpia del correu i dels
filtres de correu i de les configuracions de coses (~/.*). :(