Re: Reconfigurar wlan automaticament

Hola,

No me'n recordo, i no ho puc verificar perquè està el servidor caigut (snif..) i jo a 200Km de distància, però juraria que eren els de sourceforge, els que llavors estaven en fase Beta

finsara

El 12/09/06, Dani <robvil@ya.com> ha escrit:
Normalment els portàtils tenen una antena doble integrada que va muntada
al voltant de la pantalla, aquest tipus d'antena dona molt millor senyal
que qualsevol wifi USB o PCI (amb antena de sobretaula).

Només per curiositat, quins drivers utilitzes de Ralink ? Els que hi ha
a la web de Ralink, els empaquetats de Debian, o els del projecte de
sourceforge ?

--
Andreu Bassols i Alcón