Re: internet de pujada lenta

A Dimarts 12 Setembre 2006 20:02, Jaume Sabater va escriure:
> ADSL? Amb quina pujada?

Contractat no sé, però els paràmetres que em dóna el router són:
ADSL Line Status  OPERATIONAL
  ADSL Standard  G.dmt
  UpStream  320 kb (Interleave)
  DownStream  4096 kb (Interleave)
  Attenuation  Near End: 18.0
  Far End: 6.0
  SNR Margin  Near End: 17
  Far End: 22
  HEC Count  0
  Firmware  0x40e2be45
  15 min ES Counter  0
  CRC Errors  0
  1 day ES Counter  0

i el test  http://www.adsl4ever.com/test/6/ em dóna 145 kbps de pujada, i 1513
kbps de baixada.

el problema és que a segons quins llocs no em funciona ftp de pujada.