Re: Reconfigurar wlan automaticament

D'acord, ja en som dos.

Per tant, la millor solució serà posar-li una Dlink que tinc en un altre ordinador sense fer servir, està més ben soportada i no deu donar problemes?

Respecte la Ralink aquesta ditxosa, amb el wavemon mai he vist una qualitat de senyal superior al 60%.... mentres que al mateix lloc amb un portàtil, ascendeix prop del 90%....