Reconfigurar wlan automaticament

Hola,

Estic tenint moltissims problemes amb el servidor, el qual esta sota wireless sota el famos 3com officeconnect de warradoo.

El problema radica en que darrerament, molt (massa) sovint, es queda l'ordinador sense connexio (no funciona ni el ping al router). Ho soluciono (localment) amb un

ifdown ra0
ifup ra0

Llavors per dhcp se li torna a concedir la IP i torna a tindre connexio. El problema es quan jo no soc a casa....

Coneixeu alguna manera de que quan l'ordinador no vegi connexio amb l'exterior, ell solet intenti buscar altre cop la wireless?

Gracies!

--
Andreu Bassols i Alcón