Re: vectorització d´escanetjos i CAM

El divendres  1/09/06, a les 23:43 (+0200), Joan Alfonso va escriure:
> Hola a tothom:
> Per qüestions d'un treball que m'ha surgit fa no res necessite
> escanetjar imatges que de vegades no no son prou bones de qualitat per
> treballar-les després amb un programa de CAM i fer  mecanitzats de
> CNC.Aquestes imatges i dibuixos no poden  tindre obertures entre els
> pitxels que en formen els seus contorns doncs el programa de CAM
> treballa amb colors que marquen els espessors de la peça i si n'hi ha
> se'n escapen i no s'hi poden marcar els contorns.En resum el que us
> demanes si en sabeu d'algún programa de vectorització que puga arranjar
> [...]

Alguns cops he utilitzat el potrace.

El que has de procurar és que la imatge tingui prou resolució
i bon contrast. Per dir-ho d'una manera, si la matèria primera
és bona el resultat acustuma a ser bò també. Per les juntes que
queden desajuntades pots provar augmentant el llindar de color
negre (de 0% a 100%), tot i que llavors és probable que alguna
altra part et quedi massa gruixuda. Estic parlant d'imatges en
blanc i negre, per fer-ho amb colors ni idea.

Salut,

--
ernest

	"All the people look well in the dark."