Re: Alliberar espai de disc

Home... Una mica salvatge no? :_

Configurant bé /etc/syslog.conf /etc/logrotate.* i /etc/cron.daily/sysklog
pots reduir molt la velocitat de creixament del /var/log. Si és per a usos
personals, hi ha molts logs que no t'interessen, i tenir-ne de fa dies, mesos
o anys pot ser absolutament innecessari per a tu.

Pots anar a lo salvatge, a carregar-te /var/log/*.[0-9]*, però seguirant
creixent.

El Friday 11 August 2006 18:47, Jordi Ferrer va escriure:

--
:: Jaume Sabater

  argus.net TECNOLOGIA CREATIVA
  "creant en la web des de 1995"

  www.argus.net | tel: 932 92 41 00 | fax: 932 92 42 25 | info@argus.net
  Avgda. Marquès de Comillas, 13 (Poble Espanyol) | 08038 | Barcelona