Re: Bind9

Estava fent proves amb això de les zones delegades, i m'he trobat amb el següent problema:

Tinc un fitxer que és diu db.servidor.cat i conté:
zona2.servidor.cat.      IN     NS    ip_servidor_delegat

Si faig un nslookup a zona2.servidor.cat em retorna un error que diu:
>zona2.servidor.cat
;; connection timed out; no servers could be reached

On estic fallant?

Gràcies.

A veure si ho entenc:

Tens el domini "servidor.cat" configurat, amb les seves zones al teu servidor,
etc... i vols delegar la subzona "proves.servidor.cat" a un altre servidor?

Si és així, a la teva zona "servidor.cat" li has de posar una entrada que
sigui:

proves.servidor.cat.    NS       ip.del.servidor.on.hi.ha.la.subzona.

Si el que tens és una zona sencera, i lo que vols és que algú també la tingui,
tal i com la tens tu, per backup, has de configurar el teu servidor com a
mestre i el seu com a esclau. No podràs mai evitar que algú es
configuri "servidor.cat" com a mestre, encara que no sigui propietari del
domini.