Re: Per cert ... Gnomites de la llista

> Hola Lluís,
>
> jo tinc gnome 2.14 (de testing): botó dret sobre el fons de
> l'escriptori, opció "posa en ordre per nom"... no sé si és això el que
> demanes...
>
> Jordi

Eps !!!

Aquest nivell de Gnome ja el tinc assolit ;-)

Jo em referia a alguna "marranada" amb el Gconf al igual que es fa emprant
DCOP al Kde amb l'objectiu d'automatitzar-ho, el tema va de que estic
testejant un paquet que he fet per generar distros live al dente i durant
l'execució es copien dues icones al escriptori ( corresponents als
instal·ladors ), per algun motiu les lletres de la llegenda es superposen
i paradoxalment amb un sol clic al damunt es llegeix correctament.
Evidentment el problema es solventa a ma amb la teva recepta però jo
voldria que ho fes automàticament.

Seguirem buscant ...