Re: wu-ftpd

Sí, acabo de provar el vsftpd i funciona amb tots els requisits que necessito:
chroot dels usuaris locals + chmod.

Gràcies.

El Thursday 27 July 2006 17:12, Lluís Gras va escriure:

--
:: Jaume Sabater

  argus.net TECNOLOGIA CREATIVA
  "creant en la web des de 1995"

  www.argus.net | tel: 932 92 41 00 | fax: 932 92 42 25 | info@argus.net
  Avgda. Marquès de Comillas, 13 (Poble Espanyol) | 08038 | Barcelona