Re: NX, XNest i teclat

Jo haig de dir que a mi em va perfecte, no tinc problemes de teclat de cap
mena, ni amb les tecles especials.

És clar que haig de dir que jo utilitzo els paquets .deb de NoMachine, en lloc
dels "lliures". El motiu és que quan vaig voler provar el NX instal·lar-lo
amb el paquets "lliures" era un autèntic maldecap, sobretot la part del
servidor. No em sembla un pecat massa gran, atès que el protocol està
alliberat, però vaja, ara que sembla que els paquets "lliures" ja funcionen
força millor algun dia m'haig de posar a fer el canvi.

Orestes.

A Dimarts 18 Juliol 2006 08:41, xdrudis va escriure: