Re: Monitor sistemes d'arxius

El Divendres 14 Juliol 2006 23:00, Jordi Funollet va escriure:
>   mon: http://www.kernel.org/software/mon/
>
> Corre en la mateixa màquina monitoritzada. Però segons quin sistema
> d'arxius se t'ompli, no deus comptar amb que la màquina envii mail, oi?
> ;-)

No és un cas gaire crític.  Passa que vaig fer curt amb la partició root a un
ordinador (6,5 GB).  Normalment és al 60% i hi tenc 2,5 GB lliures.  Però cal
vigilar-lo.

> Pel mateix preu, val més fer la monitorització des d'una altra màquina i
> que també t'envii mail si no rep resposta.
>
>   Nagios: http://nagios.org/

Gràcies pels suggeriments, els provaré :)

Toni: conec el df, gràcies :)

--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat