Re: Actualitzar el kernel

Hola,

El problema eren els propis drivers de la tarja, que si no es compilaven EXACTAMENT amb una versió de kernel, petaven per tot arreu :-(

Ara he vist que hi ha una actualització dels drivers:

Just a FYI, tonight we have released new legacy BETA's for rt2500, rt2570
 and the new RT61. These hopefull will see us through to stability with
 rt2x00.

Però amb el nucli antic 2.6.12, quin tipus de vulnerabilitat té?