servidors sincronitzats

bona tarda a tothom, voldria fer una pregunta relacionada amb el servidors.
resulta que tinc dues maquines, una nova y una bella, a la bella ja
tinc el servidor funcionant, i a la nova encara li tinc que ficar.

la meva idea era recopilar informacio pert tal de fer anar als 2
servidors amb les mateixes dades. en resum vull dir que m'agradaria
que estiguessin sincronitzats,
d'una manera minima, nomes vull sincronitzar les bases de dades de
mysql i les homes.

a part d'això m'agradaria saber si hi ha manera de tenirlos totalment
iguals, paquets, configuracions, usuaris, etc...

moltes gracies per anticipat