Re: nucli 2.6.15

On Sun, Jul 09, 2006 at 03:07:28AM +0200, rpb wrote:

>No sé si és una impresió meva, però tinc la sensació de que el nucli
>2.6.15va sensiblement més lent que l'anterior que tenia (
>2.6.12)

És extrany, perquè precisament tinc companys que diuen que els precompilats
de les darreres versions els van millors que els fets per ells mateixos.
Potser simplement el tenies molt ben fet ^_^

Suposo que si acabes d’actualitzar al .15 estaràs a testing, no? Prova (o
espera a que arribin) els 2.6.16 a veure si “recuperes” aquesta diferència de
rendiment.

  salut!

--

I love the smell of silicon in the morning.
It smells like... victory.