nucli 2.6.15

No sé si és una impresió meva, però tinc la sensació de que el nucli 2.6.15 va sensiblement més lent que l'anterior que tenia (2.6.12), apart dels problemes d'instalació que he tingut en una de les meves màquines, on després de la instalació, dona un kernel panic. Parlo dels precompilats, ja fa temps que no en compilo un des de que puc comptar amb tropecents megagigaherzis de potència de procés i els problemes de rendiment no són precisament problema. Inclús ara, que aprecio aquesta suposada lentitut, el sistema va prou bé. O poter si que hauré de tornar a compilar un "a mida", però tractant-se d'un portàtil, potser ho deixo com està.

No sé, tinc la sensació de que el sistema és una mica mandrós, com si anés tot amb java, o com fa l'openoffice des de sempre. L'heu provat? Quines sensacions teniu?

rpb