Re: [SPAM DETECT] e2fsck

A Dimecres 28 Juny 2006 07:34, Cubells va escriure:

> Tinc 2 discos durs SATA.
> El secundari (dev/sdb) té una partició fat32 i tres ext3.
>
> En intentar arrencar els sistemes operatius d'aquestes particions del
> disc secundari, el grub em diu que dites particions no existeixen.

Jo vaig tenir un problema semblant i després de fer molts experiments, el vaig
resoldre separant els dos hd per impedir que el calor d'un anés cap al altre,
i treient el kernel 2.6.15 i tornant a un kernel 2.6.12

--
Salutacions

Josep
Usuari de Linux nº 386779