Re: fallida al enviar missatges

Vigileu alhora d'usar servidors SMTP de dominis que no els corresponen. Els
dominis que publiquin registres TXT amb SPF haurien d'usar tansols aquells
servidors llistats al propi registre SPF.

http://www.openspf.org/
http://en.wikipedia.org/wiki/Sender_Policy_Framework

El Tuesday 27 June 2006 15:21, rpb va escriure:

--
:: Jaume Sabater

  argus.net TECNOLOGIA CREATIVA
  "creant en la web des de 1995"

  www.argus.net | tel: 932 92 41 00 | fax: 932 92 42 25 | info@argus.net
  Avgda. Marquès de Comillas, 13 (Poble Espanyol) | 08038 | Barcelona