e2fsck

Hola a tots i totes:

Avui m'ha passat una cosa que mai no m'havia passat.

Tinc 2 discos durs SATA.
El secundari (dev/sdb) té una partició fat32 i tres ext3.

En intentar arrencar els sistemes operatius d'aquestes particions del disc secundari, el grub em diu que dites particions no existeixen.

En arrencar el SO del disc master, es queda parada l'arrencada amb la comprobació de les particions /dev/sdb5 i /dev/sdb6 recomanant-me que faci un e2fsck.

Evidenment els dispositius /dev/sdbx no existeixen.

Algú amb experiència amb e2fsck pot dir-me com reparar aquestes particions i trobar-les al directori /dev.
Tindré algun èxit en la recuperació??

Gràcies!!