Re: mount floppy0

El dg 25 de 06 del 2006 a les 23:19 +0200, en/na Sergi Gellida va
escriure:
> Hola.
> Jo en la línia del /etc/fstab del floppy tinc
> /dev/fd0        /media/floppy   auto    rw,user,noauto  0       0
>
> I des de el konqueror treballo perfectament amb el disquet.
>
> Salutacions.

Hola Sergi:

He provat el que dius i em diu que no pot montar la unitat perque no sap
quin sistema de fitxers emprar.

He tornat a provar amb la linia:
/dev/fd0        /media/floppy   vfat    rw,user,noauto  0       0
però aquesta vegada clicant sobre la icona disquet dins de la icona
Ordinador i ja funciona ( fins ara ho provava navegant amb el nautilus
fins la carpeta /media/floppy0 ).

Moltes gracies per donar un cop de ma amb aquest dubte de novell.
Joan.