Instal·lar drivers binaris NVIDIA

Hola, vaig seguir els consells que hem vau donar en el fil "Traslladar instal·lació" i tot va anar com una seda, quasi, vaig posar un nucli 2.6.15-1-686 en comptes del 2.6.12-k7 que tenia abans, ara el problema que tinc és que no puc instal·lar el driver de NVIDIA, l'error que dona és propi instal·lador és que no pot carregar el mòdul perquè ja n'hi ha un de carregat, i té tota la raó, el modul nvidiafb se'm carrega ell solet, quan abans no ho feia (crec que és un tema del hotplug que ha canviat en aquesta versió del nucli).

Sintetitzant, com puc fer que no es carregui el mòdul nvidiafb quan arrenco el sistema ?

P.D.: Per cert per instal·lar els drivers de NVIDIA en el nou Xorg7 cal afegir el paràmetre següent --x-module-path=/usr/lib/xorg/modules/ (és la nova ubicació)