Re: Traslladar instal·lació

En princip no hauries de fer res ja que el nucli modular de debian,
s'adaptaria sense cap mena de problemes al nou maquinari. És posssible,
però que t'hagis fet tu un nucli a mida, cas en el qual hauries de
contemplar la possibilitat de recompilar-lo adherint suport per al nou
maquinari. De fet, generalment, els canvis de maquinari en un sistema
operatiu no haurien de tenir res de traumàtic a no ser que siguin
arquitectures diferents (x86 a x86_64, x86 a ppc o sparc, etc), però com
que dius que només canvies placa i processador suposo que et mous en una
mateixa arquitectura, motiu pel qual els paquets compilats seguiran
funcionals així com també ho farà el nucli.

És comú pensar que un canvi de maquinari implica reinsatl·lar el sistema
operatiu, però de fet, això no seria necessari ni en sistemes windows
(els quals es bloquegen en detectar un canvi de maquinari més per
antipirateria que per incompatibilitat). Jo mateix he fet el que faràs
tu ara nombroses vegades i tinc sistemes en discs que vaig movent entre
diferents ordinadors. Si no fos trivial el canvi de maquinari per al
sistema operatiu pensa que no tindríem eines tant fantàstiques com les
distribucions live.

Au, que tinguis sort amb el canvi i que sigui a millor. Si tinguessis
cap problema no dubits en explicar-nos-el.

Antoni Segura Puimedon

El dc 14 de 06 del 2006 a les 22:41 +0200, en/na DrC va escriure: