Re: Traslladar instal·lació

Tot depen... com sempre :)

Si utilitzes un kernel precompilat (linux-image-*) el mes probable es que
per aquest costat no hi tinguis cap problema (en cas contrari, hauries de
recompilar un nucli que suporti el nou hardware), de manera que pots
simplement canviar les peces i arrencar la maquina de nou (vigila que
tinguis instal.lat un kernel per a la mateixa arquitectura, no fos que
pasessis de 686 a un amdk7 o algun canvi per l'estil)

Aixo si, vigila que el disc d'arranc estigui connectat de la mateixa manera
que abans... ja saps master/slave i primari/secundari (la resta de HD/CDs
tb, pero no son vitals per arrencar)

El que potser et podria donar algun problemet es amb la tarja de xarxa, en
el suposat cas de que tinguessis una tarja pci i la nova placa dugui a mes
a mes una integrada (cosa molt probable), mentre que la vella no en
tingues, en aquest cas, podria ser que "canvies" el nom de la interficie on
tens la xarxa connectada (a mes, sempre tens /etc/iftab per evitar aixo)

apa!

El Wed, Jun 14, 2006 at 10:41:27PM +0200, DrC ens deleità amb les següents paraules:

--
 "And it's much the same thing with knowledge, for whenever you learn
 something new, the whole world becomes that much richer."

 Listening: Evereve (Seasons) - 4. The Dancer