Re: muntar particio ntfs de xp, era: Re: ubuntu dapper

El dimarts 13/06/06, a les 00:26 (+0200), rpb va escriure:

[...]

> El problema que tinc ara és en el muntatge de la partició xp. He fet
> servir l'fstab anterior, que tenia en backup i anava de cine, però ara
> nomes la puc veure, però no copiar de xp a linux, que és el que
> m'interessa. Em diu que no tinc permisos per fer-ho. La linia de fstab
> (abans funcional i ara no) és:
>
> /dev/sda1  /mnt/xp  ntfs   auto,ro,exec,users,dmask=000,fmask=111  0 0
>
> mtab és:
>
> /dev/sda1 /mnt/xp ntfs ro,noexec,nosuid,nodev,dmask=000,fmask=111 0 0
>
> On pot estar el problema?

Sense tenir-ne ni idea... per "entrar" a un directori, el
directori ha de tenir permisos d'execució. Llavors, l'opció
noexec pot ser que anul·li els permisos d'execució de tots
els fitxers (directoris inclosos), per això no pots veure
ni modificar res del que hi hagi a dins (¿?).

--
ernest

	"All the people look well in the dark."
		—The Velvet Underground