Re: Vull comprar un servidor d'impressió

Hola,

Pots estalviar-te 42? i posar-te de servidor d'impressió, web i correu un ordinador antic amb Cups ;);)

Si entèn el protocol IPP, cap problema, al teu Debian suposo que amb Cups, li dius que el port d'impressió és quelcom similar a ipp://192.168.x.x, on aquesta IP pertany al servidor d'impressió (que suposo que prèviament pots configurar mitjançant telnet/web).