Re: ubuntu dapper

Ho vaig fer amb l'update manager, però des del sistema gràfic, prement
un botonet que deia "upgrade", tal i com recomanen des de la web
d'ubuntu. Però no tinc mai sort, en això. Murphy sempre és al meu
costat, assessorant-me. Tant se val, ja tinc la iso, a cremar-la i a fer
net.... (i la feina per fer). Perquè alguna cosa més falla, que el
sistema va força més lent que abans, apart del problema amb molts
drivers que us he explicat. Potser és el moment de donar una oportunitat
a Fedora 5... sento xiulets? jejeje.

rpb