Re: ubuntu dapper

El Thu, Jun 08, 2006 at 04:43:02PM +0200, Cubells ens deleità amb les següents paraules:
> Hola rpb:
>
> Com vas fer l'upgrade??
>
> Jo n'he provat vàries formes i recomano encaridament fer un
>
> $ sudo update-manager -d
>
> perquè així se solventen totes les dependències i el sistema queda completament net.

doncs per no ser menys, com a taliba de la linia de comandes, jo et
recomanaria que fessis totes les tasques relacionades amb paquets amb el
aptitude :)

pero ja parlant en serio, en actualitzacions grosses, el millor es, o be
fer-ho per parts (per aixo van inventar el parametre dist-upgrade, que
accepta tan apt-get com aptitude) o be amb l'aptitude, que et dona tota la
informacio del que fara i, si hi ha problemes, quins son, de manera que
pots evitar futurs problemes com que es desinstal.lin coses que no
s'haurien de desinstalar (doncs els algoritmes de resolucio de dependencies
no son infalibles, i la maquina mai sap que es realment el que preten la
persona que hi ha a l'altre costat del teclat)

total: aptitude, pero millor abans del desastre :)

apa!

--
 "And it's much the same thing with knowledge, for whenever you learn
 something new, the whole world becomes that much richer."

 Listening: Kamelot (The Black Halo) - 14. Serenade