Re: Paquet trencat ineliminable

quina sortida tens amb ??

$ sudo dpkg -r /home/raul/Desktop/drup*.deb

La següent:

dpkg: s'ha produït un error en processar drupal (--remove):

El paquet està en un estat molt dolent e inconsistent - el tindreu que

reinstal·lar abans d'intentar desinstal·lar-lo.

S'han trobat errors en processar:

drupal

I si provo de reinstal·lar-lo em continua sortint el mateix error. He comprovat les dependències i totes estan bé.

Com que no en sé d'scripts shell, potser el millor en el meu cas serà esborrar directament el drupal.postrm com ha proposat el Miguel. No em comportarà cap problema, oi que no?

Moltes gràcies a tothom per l'ajuda,
Raül.