Re: [OT] /. i ./

On 5/17/06, Xavier wrote:

> Respecte PuntBarra el seu propietari va tindre problemes i no tenia temps
> per mantenir-la i fins on sé, està preparant-la amb un Drupal més
> actualitzat i amb domini .cat (www.nirvanis.org). De totes formes és una
> llàstima, jo no deixaria morir una web d'aquesta manera... si no em puc
> fer càrrec sempre es pot trobar algú de confiança amb temps
> lliure........

Un cop estigui aixecat el nou portal suposso que en David voldrà que hi
hagi gent col·laborant, enviant notícies, editant la home, etc. David,
ja diràs alguna cosa ;-) (molt probablement estigui suscrit a aquesta
llista).

No sóc mort companys, de vegades hi ha imprevistos a la vida que
obliguen a capgirar plans personals, professionals i de lleure. I quan
aquests imprevistos se solucionen, cal tornar a reemprendre totes les
vessants prioritzant. He dedicat moltes hores de la meva vida a PB i
les penso continuar dedicant, ben aviat tindrem novetats! Gràcies per
la paciència i comptem amb la col·laboració de tothom.

Salut!

--
David Poblador