[OT] Re: ca_ES@ponenti

En/na Lluís Gras ha escrit:
> Bones !!!
>
> Sense ànim de polemitzar, bé potser només una miqueta ... però ahir vaig
fer una instal·lació en mode "expert" ( apta per a tots els públics ) i
em
> va sobta trobar-me el ca_ES@valencia, definitivament m'estic fent gran
perque no acabo de veure-ho clar, potser vaig errat i hauria de fer cas
als vells del poble que diuen que "... tothom parli com pugui i si sap
escriure, millor !!! ..." en qualsevol cas a mi em dona la sensació de
que
> s'estant atomitzant els esforços de localització i això no pot ser bo.
Per
> més inri tot el tema sembla esperonat per voluntats polítiques amb
objectius poc clars.

> I vosaltres que en penseu ?

A mi m'agrada la diversitat, encara que s'hagin de desdoblar els
esforços. A mi personalment m'agrada quan algú escriu i empra paraules a
les que no hi estic acostumat per estar ubicat prop de Barcelona.

Jo sóc dels que m'agradaria que per TV3 i pel K3 s'escoltés el
Mallorquí, el Valencià... i tota la resta de variants. Ara com ara només
ho escolto en els telenotícies quan hi ha la sort de que el periodista és
d'algun d'aquests llocs.

En les traduccions de software també m'agrada el mateix. La llàstima és
que, com molt bé dius, el tema s'ha polititzat.

Salut.