Re: ca_ES@ponenti

A Dilluns 15 Maig 2006 21:36, Lluís Gras va escriure:
> Bones !!!
>
> Sense ànim de polemitzar, bé potser només una miqueta ... però ahir vaig
> fer una instal·lació en mode "expert" ( apta per a tots els públics ) i em
> va sobta trobar-me el ca_ES@valencia, definitivament m'estic fent gran
> perque no acabo de veure-ho clar, potser vaig errat i hauria de fer cas
> als vells del poble que diuen que "... tothom parli com pugui i si sap
> escriure, millor !!! ..." en qualsevol cas a mi em dona la sensació de que
> s'estant atomitzant els esforços de localització i això no pot ser bo. Per
> [...]
Bones,
Estic completament d'acord!
<mode irònic>Troba a faltar el ca_ES@baleà i el ca_IB@palmesà...</mode irònic>

Ara fora bromes, ja sabia jo que el «zaplanisme» no duria res de bo, i això
n'és un exemple. Prefereixo no escriure res més, que m'encendré...

Pau Tallada.

--
| Pau Tallada Crespí                            Linux User : #345498 |