Re: en que dominio me he metido

A Divendres 12 Maig 2006 14:38, avisx va escriure:
> el apache2 ja tenia configurat el virtualhost, osigui que alguna cosa
> si que sabia pero no sabia como fer que el domini fosi la meva ip.

Aquesta pregunta és clarament millor que no pas una genèrica.  Si l'haguessis
fet, possiblement més gent t'hauria ajudat.  Preferiblement copiaferrant el
text de la configuració tot d'una hauríem vist allò que hi faltava o sobrava.

Sembla que analitzes la qualitat de les respostes, però no estàs gaire
disposat a analitzar la qualitat de les preguntes.  Doncs el segon ve en
funció del primer :)

Això no vol dir que amb una pregunta mal feta no trobis algú disposat a
estirar el fil fins saber on tens el problema.  Que amb un «interrogatori»
aconsegueixi saber en què t'ha d'ajudar exactament.  Però cal que trobis algú
amb temps i ganes.  No pots renyar ningú perquè no té prou temps per a tu, no
hi ha cap obligació :)

Només conec l'ISPConfig.

--
Benjamí