Re: en que dominio me he metido

A Dimecres 10 Maig 2006 13:39, Orestes Mas va escriure:
> Jo personalment mataria el tema aquí. Crec que cadascú ha de ser lliure
> de preguntar en la llengua que vulgui però també de respondre en la
> llengua que vulgui, o de no fer-ho si així ho creu convenient pels
> motius que siguin. Els processos de selecció natural sempre acaben
> posant les coses al seu lloc sense necessitat de ferir ningú. No sé si
> m'explico.

Beníssim, bona observació :)

També sóc partidari de cercar com fer jo vida en català.  Si a un lloc diuen
que no m'entenen, miro de tallar el més ràpid possible i no tornar-hi fins
que la cosa no canviï.  Sense cap marramiau.

Perquè em sap molt greu que em diguin en què haig de parlar, miro de no fer el
mateix als demés.  Aquesta llista per jo és un lloc on puc parlar en català
sense tenir cap problema.

De moment cal treballar per això, discreta però decididament, i possiblement
podrem arribar enfora :)

--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat