Re: en que dominio me he metido

Orestes Mas wrote:

> Jo personalment mataria el tema aquí. Crec que cadascú ha de ser lliure
> de preguntar en la llengua que vulgui però també de respondre en la
> llengua que vulgui, o de no fer-ho si així ho creu convenient pels
> motius que siguin. Els processos de selecció natural sempre acaben
> posant les coses al seu lloc sense necessitat de ferir ningú. No sé si
> m'explico.
>
> Orestes.

Amic Orestes,
Vols dir que els catalanoparlants que no parlem castellà no som pas
benvinguts a aquesta llista? Si vols veure un exemple del "procés de
selecció natural" et suggereixo que donis un cop d'ull al grup de notícies
soc.culture.catalan. Vet aquí la selecció natural en marxa.
Francament no entenc el problema: hi ha una llengua, el català, que és
entesa per 100% dels membres d'aquesta llista. A més a més hi ha llistes
semblants (linux.debian.user.X on X és una llista prou llarga de llengües
diferents) per als que voldrien expressar-se en una llengua altra que
català incloent-hi el castellà. Doncs on és el problema? Si algú vol
expressar-se en castellà per què envia els seus missatges a
linux.debian.user.catalan? Si vull enviar un missatge en anglès, l'envio a
linux.debian.user. Enviar missatges en català cap allà seria una xorrada, i
enviar missatges en anglès aquí, també. Al meu parer "la convivència" és
d'utilitzar la llengua parlada i entesa per tothom d'aquesta llista.
Atentament,
Joni